torsdag 30 juli 2009

Mardrömmar

Usch...jag är 30år och blir fortfarande sjukt rädd för mardrömmar.
Har drömt en del nu på sistone och inatt var det en extra läskig dröm som är så där super löjlig sen på morgonen när man tänker efter men heeelt sjukt lässkig när man vaknar helt svettig och med en puls på 2000.

Bla så simmade jag i en mörk grotta där det var massor med hemska orcher som tydligen kan se i mörkret enligt min dröm...och det var även någon som berättade detta i drömmen..och som även berättade att även elefanter kan se i mörker och då kommer säkert 1000 elefanter stormande och springer ner alla orcher. Haha sjukt.

Ja ja...har hört att om man inte drömmer mardrömmar så blir man sinnessjuk så jag antar att jag är ganska frisk i knoppen...eller nåt.

Nu ska jag duscha. Charlie ska komma och leka så T får göra lite ärenden ifred.:)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar