söndag 5 juli 2009

Söndag

Idag är det söndag och jag sitter på jobbet.
Det har varit en stressig morgon med mycket samtal men nu verkar det ha lugnat ner sig.

Jag drömde mardröm inatt och sov super dåligt efter det.
Usch..jag hatar mardrömmar. Fast jag är vuxen och vet att det bara är huvudet som spelar spratt så törs jag knappt gå upp. Men var tvungen då jag behövde få det ur mitt huvud:)
Smög in till Peter och bad honom följa med mig ut på altanen...han hade inte somnat ännu.
Jag sov inne hos barnen..vilket är ganska vanligt just nu då jag prioriterar sömn utan att behöva springa emellan rummen:)

I eftermiddag kommer Peters mamma och ska färga håret.
Annars har vi inga planer inför dagen.

Peter och pojkarna skulle vara hemma och mysa idag också.
Peter har fyllt på poolen så dom kan bada lite.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar