fredag 24 juli 2009

Fredag.

Idag var Peter och Lucas i Örebro med Micke och Melle.
Dom var på Lek och Bus där.
Och kom inte hem förens på eftermiddagen.

Jag och Leo började dagen med lite shopping.
Drog med honom ner på stan då vi skulle köpa present och besöka LindaP rean.
Och gud vilken underbar rea. 30-70% på allt utom smycken och underkläder.
Det är en underbar affär som säljer tjejkläder från olika märken.
Köpte lite nicea kläder där förra sommaren och nu idag hittade jag en kjol, ett par sandaler och 3 tunikor och ett par tajts i jeans stil. Allt för 1000kr...det är sjukt bra.

Sen åt vi en donkers lunch och Leo var sååå söt. Han gick och hämtade sugrör, servetter och ketchup. Han har väll sett Lucas när han gör det.

Sen gick vi hem och lekte lite hos Tania och Charlie.

Och sen hem och då hade även Peter och Lucas kommit hem.

På kvällen åkte jag och Tania först och till hennes mammas häst, sen till hummelsta för godis inköp och sen till Maxi.

När jag kom hem så gjorde jag tårtorna som är beställda till imorgon.
Nu sitter jag här och pustar ut lite.

En händelserik men mysig dag har gått.
Imorgon ska Peter på tävling och på eftermiddagen ska vi på fest.
Underbart underbart.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar