torsdag 9 juli 2009

Shopping

I tisdags var jag på stan med A och hennes söta dotter M.
Vi var och åt lunch på spicey och det var super gott.

Sen var vi och shoppade lite.
Eller jag hittade som vanligt inget först...hade tänkt hitta lite somrigt till mig.
Hade tittat i hur många butiker som helst hade jag som vanligt gett upp.

Men så gick vi förbi MQ och jag tänkte att jag kan ju kolla där.
Brukar inte handla där men gav dom ändå en chans.

Och jag hittade...ohhh vad jag hittade.
Eller jag köpte 2linnen och en klänning.
hade klänningen igår och jag älskar den.
Det är en marinblå och vitrandig klänning med båturrigning. Super fin är den.
Idag har jag mitt ena linne so är rött. Älskar även detta.
Ohhh vad jag blev glad.

Och inte nog med det. Jag fick mess om att mitt paket från Casual Living hade kommit åxå.
Underbart...kunde inte ens hålla mig tills jag kom hem innan jag öppnade paketet.
Jag och Leo (som fick följa med och hämta:) satte oss på en bänk och öppnade.
Wiiihiii vad fint allt var.
Det var bla en bakform i med små små dekorativa kakformar...ska nu göra underbart vackra petit fours hadejag tänkt. Det var åxå 2st små skålar från underbara Gerbera. En äppelgrön och en turkos. Ohhh vad jag blev lycklig.
ÄLSKAR mina Gerbera skålar. Har en i varje storlek. Eller har nu 2st små:)

Det var en super härligt dag, även om jag inte städade något och Peter gjorde maten när han kom hem. Men någon gång måste man ju få vara totalt super slö på hussysslor:)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar