torsdag 9 juli 2009

Snart semester:)

Igår eftermiddag när vi kom hem lite tidigare.
Peter skulle iväg och spela golf och var snäll att köra hem oss innan.

Jag fixade med tvätt, disk och dammsög medans barnen lekte på altanen.
Sen packade jag ihop lite pannkisar, festis, kaffe och kex och barnen:)
Vi gick till en lekpark som ligger ganska nära och har roliga saker.
Dessutom brukar den vara rätt lugn och skön och det var den även idag.

Vi lekte och åt kvällsmat...super mysigt.
Men sen såg man att det började bli svart på himmlen och vi packade ihop och gick hem till våran lekpark en stund.
Grannpojken har varit iväg på en minisemester och till Lucas lycka hade han kommit hem när vi kom tillbaka så han och Lucas lekte och busade:)

Jag och Leo gick in strax före 18 och fixade kvällen.
Lucas fick fortsätta leka.

Kvällen flöt på (även i regnet) i en underbar harmoni:)
Faktiskt så var Lucas helt underbar...det var inget gräl vid dusch eller någe.
Blir helt lycklig när det är så:)

Jag har en underbar familj;)

Nu ska jag gå och fika lite.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar