torsdag 2 juli 2009

Såååå kvavt

AC´n på jobbet är trasig..eller på semester.
Idag när jag kom hit var det sååå kvavt inne och ingen luft alls kändes det som.

Vi fick beställa upp fläktar med express:)
Så nu ska det nog snart vara lite bättre.

Har otrolig huvudvärk och har haft det sen igår...det skulle verkligen behövas en skur och åska.
På kvällen skulle det vara skönt...om jag nu får välja:)

Iof inte så snällt kanske mot alla Power Meets människor som far runt i staden.
Men jag är hänsynslös:)


Igår bakade jag.
Jag har fått äran att göra någe gott till en bröllopsfest:)
Super roligt. Jag gjorde en provkaka till paret igår och det var en chokladkaka med ett mjukt chokladtäcke och en hallonkräm till.
Hoppas den vart god för jag var lite stressad när jag gjorde den och vet inte riktigt hur länge dom var inne. Men jag hoppas att brudparet gillar den..annars får jag prova igen.
Är inte en perfektionsit så blir det fel så blir det...då är det bara att prova igen.
Iallafall nu innan...till själva festen vill jag så klart att den är perfekt.:)

Snart är det helg. Sköööönt.
Har inga planer för helgen men det ska bli super skönt med lite orutiner;)

För övrigt så flyttar mina kära föräldrar idag.
Hoppas det går bra för dom med allt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar