lördag 4 juli 2009

Fru Cupcake testar


Odense choklad knappar 200gr
Älskar att Odense kommit med chokladknappar då dom är bra till sååå mycket, bla till chocolate chip cookies.
Dock var det inte det jag gjorde nu utan en chokladkaka som dessutom gjordes med lactos och mjölkfritt smör.
Jag smälte dom och hade i som enda choklad....ingen kakao i mer.
Dom smälte fort och blandade sig fint med resten.
Funderade om kakan skulle vara stark då chokladen luktade väldigt mycket mörk choklad men nej...den var underbar. En mjuk, chokladig och krämig smak fick kakan av denna choklad.
Och färgen på kakan blev perfekt, inte för mörk utan helt perfekt.
Den här chokladen kommer att användas igen:)
Dock önskar jag mig dessa i mjölkchoklad och vit choklad åxå.
Betyg: 10/10 Cupcakes

2 kommentarer:

  1. Bara att hoppas att våra ICA butiker i stan kommer att köpa in dessa så jag också kan handla dom :-)

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Tänkte faktiskt på dig när jag fick dom. Dom finns säkert på Maxi;)

    Kram

    SvaraRadera