tisdag 7 juli 2009

Tisdag

Idag är det fredag och min lediga dag då jag jobbade i söndags.

Barnen och Peter har åkt och jag har druckit 2 koppar kaffe och kollat på Eastenders:)

Tittade även på nyhetsmorgon förut och dom disskuterade Michael Jackson och hans begravning som är idag. Det kommer bli enormt och jag känner en ro för att han får en storslagen begravning och hoppas verkligen att den blir fin.

Alexander Bard var med och pratade på nyhetsmorgon om hans känslor om MJ.
Jag är inte superförtjust i honom och tycker att han borde vara tyst oftare.
Han kanske gör bra musik ibland men han är så himla extrem.
Och självklart tyckte han uppståndelsen runt MJ var överskattad och att även MJ var det.
Och visst får han tycka det...precis som jag och många med mig tycker att han ihop med några få enorma stjärnor har lagt grunden för en hel del musikkultur som aldrig kommer att glömmas.

MJ ÄR The King of Pop, och jag har inte hört en enda dålig låt med honom.
Kan tänka mig att det var magiskt att se en konsert med honom.

Må han vila i frid.


Strax ska jag städa.
Sen kommer A och lilla M och fikar. Vi ska luncha på Spicey..mums mums.

Ha det underbart.

XOXO

3 kommentarer:

  1. Hej hopp!!!

    håller med dej om Bard & MJ.....Bard må göra en del bra låtar men han är såååå extrem ibland.Tycker inte om att titta på han..får en krypande känsla inombords..hihihihi..

    MJ..bara sååå bra.Säga vad man vill om honom men musik & dans kunde han.
    Kanske han blev lite psyko av allt han gått igenom som barn.Kan inte vara lätt att vara superkändis & aldrig kunna göra det man vill.....både för & nackdelar med det livet tror jag.

    Ha en underbar dag!
    Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Du skulle ju inte käka på Spicey nå mer?!

    SvaraRadera
  3. Nilla: Nej jag tror inte att någon av barnen Jackson hade det bra. Och att börja sin karriär så tidigt kan nog sätta sina spår.
    kram på dig;)

    Tania:Nej jag vet..men kunde inte låta bli.
    Och det var underbart gott

    SvaraRadera