onsdag 18 november 2009

Låång ledigt

Ja det kan man ju kalla det...eller hjärnsläpp.
Har iallafall haft en ganska långt avbrott från bloggen.
Varje gång jag tittat in på sidan och varit på G att skriva något har jag tappat lusten.
Hmm denna höstdeppighet....den måste väck :)

Hur som helst har inte livet stått still och inte fick jag någon svininfluensa heller.

I fredags hade jag en date med T. Vi var och åt lite Tai och sen var vi på 2012!!
Ohh Peter var och såg den igår och han var inte helt såld på den filmen.
Men jag var HEEELT SÅÅÅLLLD och gick därifrån med adrenalinkick, panikångest och nöjd med att ha sett den bästa filmen på länge.
Den har allt som en storsäljande Hollywood film ska ha.
Sorg, kärlek, panik, specialeffekter.
Jag kan varmt rekomendera den.

På söndagen åkte Peter och barnen över till familjen B och lekte.
T snodde med mig till Ikea där det handlades doftljus.
Ohh Ikeas doftljus är underbara och dessutom billiga.

Annars har det inte hänt så himla mycket.
Dagarna rullar på och julen närmar sig med stormsteg.
Längtar massor tills jag får plocka fram alla ljus och pynta.
Dock har jag problem med julgardiner. Hmmm tycker gardiner är trååååkigt.
Vill att dom bara ska sitta där....valda och klara.

På fredag åker jag och barnen hem till mamma och pappa och kommer hem på söndag igen.
Mysigt mysigt.

Nu ska jag hämta mig lite morgonkaffe.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar