måndag 2 november 2009

Fru Cupcakes testar


Denna gången provade jag en Maizena produkt.
Dom har verkligen tagit fram en hel del produkter som verkar enkla och mumsiga.
Denna förpackning fick följa med hem och testas...det är pizzabullar och korvbröd. Jag valde pizzabullar.
Det var bra och enkel beskrivning på förpackningen och degen vart mjuk och fin. Blandade ketchup, tomatpure och lite oregano och smetade ut på den utkavlade och jästa degen, la ett tjockt lager med ost och rullade ihop. Skar sen bitar precis som när jag bakar vanliga bullar. In i ugnen. Allt står på förpackningen.
När dom kommit ur ugnen och svalnat var det dax för testsmakning.
MMm dom vart jätte goda. Fluffiga och smaskiga.
Mycket enkelt, omöjligt att misslyckas och dom blev super goda :)
Ni vet att jag älskar sådana mixer så Maizena får helt klart ett STORT pluss från mig.
Betyg: 10/10 cupcakes
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar