lördag 31 oktober 2009

Happy Halloween

Läskigt...:)
Ja tänker varje år att vi ska hoppa denna högtid då den bara kostar pengs och inte ger något liksom. Man kan hedra dom bortgågna ändå.
Men så ångrar jag mig alltid. I år ångrade jag mig lite sent dock men vi hade mysbesök iallafall och en pumpa med marschall i prydde framsidan en stund....sen tog det nog eld i den :)
MASSOR med godis förtärdes efter maten.

Lucas fick sina Indian Jones grejer (som han skulle ha fått i julklapp) och vart helt överlycklig.
Dock hade jag inte tänkt så himla långt när jag köpte det..piskan var en riktig i mocka som gjorde snoront om man fick den på sig. Men han piskade bara sig själv och Peter fick ett rapp på armen iof. Men det gick bra.

Familjen B var och myste och åt mat och GODIS som sagt.
T hade även tagit med sig stor godis som gömdes och Lucas och M fick leta efter.
Peter for hem till M och hade grabb kväll så dom fick varken mat eller godis med oss :)

Nu sitter jag halvt medsvetslös i soffan och orkar inte ta mig vidare in i sängen:)
Fattar inte hur man kan vara så här trött. Men tröttheten borde försvinna framåt våren när vårkänslorna kommer tebax ;)

Bus eller godis besökare fick vi åxå. Dom flesta kom utklädda och var jätte läskiga och fina men 2 pojkar gick runt och enbart tiggde i sina vanliga kläder.
Lite tråkigt kan jag tycka...men dom fick godis ändå...fast jag måste ju få klaga lite :)

Imorgon ska jag dra med Leo till lekparken och kratta upp alla löven och lägga dom i plastsäckar.
Lucas och Peter ska till Skultuna och åka skridskor. Första gången för säsongen :)
Hoppas på sol imorgon åxå.

Sov gott mina vänner :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar