torsdag 22 oktober 2009

Lyxig ledighet

Igår var jag ledig....helt själv.
Sååå lyxigt. Gick och lämnade barnen på morgonen och när jag kom hem igen var det såå tyst i huset. Underbart. Lyfte upp en byrå på övervåningen och gick och pysslade lite iväntan på T som skulle komma och hämta mig och vi skulle till Ikea och äta frulle.

Efter en lugn och skön frulle så shoppade jag lite på Ikea.
Det vart bla nattlampor till barnens rum och en ny fönsterlampa till vårat rum.
och självklart doftljus. Jag är nog beroende av dom ljusen...vill inte ens tänka på hur många paket jag köper per år men tackar gudarna för att Ikea finns och har dom ljusen för en billig peng ;)

Efter det begav vi oss ner på stan och mötte upp T´s syster B.
Vi strosade runt och shoppa lite och åt lunch.

Sen skulle vi på en rekryteringsmässa som T ville gå på.
Men när vi kom dit såg vi att det var KÖ!!!!
Och det var ingen liten kö heller.
Vi sket i det och åkte hem till mig och fikade lite.

Sen kom barnen och Peter hem och kvällen for iväg som vanligt.
Ohh det är SÅÅÅÅ lyxigt att vara själv hemma...heeelt själv.

Hoppas ni får en toppen dag ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar