tisdag 13 oktober 2009

Utvecklingsdag

Idag ska jag träffa min personliga tränare för att gå igenom vad jag vill ja ut av min träning.
Har byggt upp höga förväntningar på henne och planerat ut min träning och även kost.
Hoppas verkligen hon kan hjälpa mig gå upp i vikt och få mer muskler.
iof är det ju det hon jobbar med bla så är hon bra och jag kör hårt så lyckas vi med detta :)

Efter jag träffat henne ska jag prova på en ny Yoga.
Det ska bli super spännande...missade yogan i söndags och jag längtar efter dom där knasiga övningarna vi gör.
Ska leta reda på min matta hemma och köra några kvällar hemma med Yoga.
Måste bara komma ihåg allt vi kör.

Idag har Lucas storsamling i skolan.
Han var lite nervös imorse men jag vet att han klarar det perfekt.
Vi föräldrar får inte komma utan barnen ska uppträda för andra klasser.
Lucas ska jonglera och sen ska han läsa nyheterna med en annan kompis.
Såå gulligt. Är super stolt över min sötnos.

Igår var jag på städmöte med föreningen på kvällen, vi är städzonsledare iår.
Tänker inte tråka ut er med detta men jag och grannen i längan bakom oss bestämde att vi skulle baka till städdagen.
Hon sa att vi kunde baka varsin sockerkaka...men hon känner inte mig....kan nog inte baka en vanlig sockerkaka :)
Får se vad jag ska bjuda på.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar