torsdag 1 oktober 2009

Grattis grattis till mig idag ;)

Idag är det en STOR dag...eller det brukade vara en stor dag när man var mindre.
När man var liten var det en dag som var pirrig och rolig och speciell.
Nu när man själv 'är mamma så är det egentligen precis som alla dagar fast man blir uppvaktad.

Morgonen började med försovning men vi tog det ändå rätt lugnt och jag fick buketter av alla 3 favvo killarna. Lucas och Leo hade en minibukett som såg exakt ut som Peters.
Så fick jag presenter och så sjöng dom.
Underbart mysigt var det iallafall.
Tack snälla Peter och mina små pojkar.

Ikväll blir det mys med familjen och i helgen blir det firande.
Älskar fortfarande att fylla år...ok förra året hade jag en kris då jag fyllde 30..men nu är jag ju över strecket så nu är det 9år kvar till nästa kris ;)

XOXO

1 kommentar:

  1. Ett stort grattis på din dag!!

    härligt att fylla år..kan meddela dej att 40 års krisen börjar låååååångt innan..iallafall för mig..har bara 4 år kvar till 40 å är hur nojjig som helst..hihihihihi..

    Ha en fortsatt underbar fördelsedag!
    Kram nilla

    SvaraRadera