söndag 4 oktober 2009

Hurra hurra för kanelbullen..och vaniljbullen



Den här vackra skapelsen fast i vitt fick jag idag av min svärmor. Hade besök på födelsedags fika idag och jag fick såååå fina saker. Heeelt sjukt.

Jag fick denna vackra lampa, en korg men underbart vackra och troligtvis ljuvligt goda grejer av Peters syster med familj (kärlekskaffe, jordgubb och champange te, lindt kulor, godishjärtan, asti cinzano, jordgubbs och champange marmelad och servetter) och en japansk lönn..och pengar. Heeeelt underbara saker. Och som tack för att alla kom och firade mig bjöd jag på efterrättsbuffe ;)

Det var kladdkaka med chokladtäcke, morotstårta, vaniljbullar (missade kanelen;)) små kakor (köpta dock), chokladmuffins, hallonmuffins och en äppelpaj. Det serverades även vaniljglass och hallonsås till. Mums mums. Mycket uppskattat från gästerna.

På förmiddagen var Lucas heelt underbar och lekte ute på framsidan med Leo.

Hade dörren öppen så jag ändå hörde dom medans jag bakade det sista.

Nu har vi slängt oss i soffan för en slapp avslutning på dagen.

Hann även med att klippa Lucas idag, han ska ta kort imorgon.

Tyvär har jag inga bilder från denna stora dag ....har tappat bort laddaren till kamerabatteriet och den lilla kameran vet jag inte vart jag lagt.

Men blunda...och inbilla er mitt stora mumsbord ;)

Ha en underbar kväll.

XOXO

2 kommentarer: