tisdag 6 oktober 2009

Men ohhhh

Har heelt glömt bort att skriva hur eftermiddagen var på min födelsedag...bara 4 dagar försent.
När jag kom hem stod det ett paket från Mästerblomman vid min dörr.

Paketet innehöll en ljuvlig bukett i rosa med en ursöt nalle i från mamma och pappa (tack snälla)
Jag älskar att få blommor...speciellt via bud.
Det är otroligt speciellt...och även att få paket via posten (som man själv inte beställt) är ljuvligt.
Paket med små roliga och vackra saker i. Händer dock inte så ofta.
Jag är dock riktigt bra på att skicka sådana paket då och då och får även en del tillbaka då och blir lika barnsligt förtjust varje gång.
Oj nu kom jag från ämnet.

När Peter hämtat barnen åkte vi och åt Pizza Hut...är ruskigt förtjust i det också;)
Avslutade denna mysiga dag i soffan med tända ljus....super mysigt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar