söndag 18 oktober 2009

söndag morgon.

Igår var det en regning och tråkig lördag.

Peter och Lucas var på bio igår, dom såg UPP.
Den var tydligen inte så super rolig men Lucas tyckte det var mysigt ;)

Jag och Leo passade på att vila middag då och sen tog vi en promenad till affären och handlade..bla vattenfärger :)
Så hyrde vi film åxå, dock hann vi aldrig se den igår kväll men barnen skulle få se den idag.
Vi hyrde katten Gustav.

Kvällen rullade på som vanligt.

Fredagen bestod av bara mys.
Vi hyrde film (star wars the clone wars) och åt chips.
När barnen somnat slappade vi bara.
Peter kollade på hockey...som tydligen var urdålig.


Idag sitter jag på jobbet till kl13.00.
Lucas har namnsdag idag så jag ska cykla förbi affären på vägen hem och köpa något fint till honom :) Skulle försöka baka småkakor igår som vart helt super dåliga så jag ska köpa hem lite kakor bla. Lucas vart så besviken imorse när jag berättade att han inte kunde få en kaka som jag bakat...då sa han: men mamma...idag ska man ju äta kakor.
Så kakor får det bli.

Ska försöka ta mig för och åka och träna lite yoga åxå.
Det var länge sen sist..annars blir det nog rätt lugnt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar