onsdag 28 oktober 2009

Jul jul..strålande jul


Snart är det jul....eller inte riktigt snart men julen är inom räckhåll ;)
Klappar är inköpta (en del iallafall) och pyssel planerat.
Älskar verkligen julen.
Denna vackra vackra kandelaber i el skulle vara sååå vacker hemma...iof både jul och inte jul.
Den är ljuvlig och finns att beskåda på http://www.gardsromantik.se
Den är rätt dyr men titta är gratis ;)
Igår kväll hade vi besök av Lucas och Leos dagmamma.
Dom slutade ju där innan semestern men hon kom förbi på fika och hade med sig kort och presenter :)
Barnen vart jätte glada och förvånade och det var kramkalas och trams på hög nivå ;)
Leo var dock lite reseverad men A-L fick några smygkramar och så fick hon läsa bok för honom:)
Idag är Peter hemma och är sjuk. Han har feber och känner sig dålig. Inte bra...hoppas han blir frisk snart..ska pyssla om honom när barnen somnat ikväll.
Imorgon och på fredag är jag och barnen lediga. Det är höstlov.
Vi ska gå på bio imorgon..på spöket laban.
Det blir premiär för Leo och jag hoppas han kan titta färdigt på filmen.
Ska ladda med chips och popcorn :)
Han kanske tycker det är jätte mysigt...eller så gör han det inte.
Det återstår att se.
Idag skiner solen och det är perfekt höstväder, hoppas på detta väder dom kommande dagarna också. Då kan vi kratta löv i lekparken och vara ute och leka.
Har en ide om en tavla som jag ska ta mig för att fixa någon kväll när inspirationen kommer..och orken. Tror den kan bli super fin och jag lägger upp bild när jag väl kommer mig för att fixa den ;)
Nu är det frulle time.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar