onsdag 14 oktober 2009

Fru Cupcakes testar



Dr Oetker har en förpackning med dekorations tuber som jag hat haft äran att få prova. Blir alltid överlycklig när det kommer nyheter till sverige inom bakning och dekoration.

Denna förpackningen innehåller 4st små tuber med röd, gul, grön och vit färg.

Det är som kristyr fast lite mer trögflytande. Jag provade dom till Cupcakes och skrev på sugarpaste med dom. Det var kanske inte det bästa att göra med dom då jag gjorde ca 30st och hade kramp i handen efter skrivandet.

Sen hade jag gjort minicupcakes och gav då tuberna till barnen så dom fick skriva och rita på sina cupcakes. DET var mycket uppskattat och dom tyckte även att innehållet smakade gott.

Jag gillar verkligen denna typen av dekorations produkter och hoppas på att dom tar in mer liknande produkter till sverige.

Minus på att det var jobbigt att skriva med dom men plus att man då kan ge barnen dom och låta dom leka fritt :)

Betyg: 9/10 Cupcakes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar