måndag 5 oktober 2009

Fru Cupcakes testar



För ett tag sen fick jag ett fint paket från Kronjäst med en del produkter i.

Har varit dålig på att prova dom och ett STORT plus med dessa produkter är att det är lång hållbarhet.

I helgen provade jag iallafall den första av dessa påsar, den för Vetebröd.

Man ska blanda i den som vanlig jäst men jag märkte direkt att den var kryddad med bla kardemumma. Degen vart lite mörkare än en vanlig bulldeg och jag var lite misstänksam till kryddblandningen i jästen. Men efter att ha bakat och gräddat så var jag otroligt nöjd.

Bullarna vart heeelt underbara. Mjuka, fluffiga och smakrika.

Jag gjorde bullar med vaniljsmör och strösocker i och det vart perfekt med den kryddblandning som var i jästen.

DETTA måste ni prova och recept har ni direkt på påsen.

Fanns inga som helst minus med denna jästpåse.

Betyg: 10/10 Cupcakes

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar