onsdag 14 oktober 2009

Onsdag

Igår var jag alltså och träffade min Personliga tränare.
Hade höga förväntningar...som total kraschade.
Det vart inte alls som jag tänkt mig och när jag gick därifrån var jag både lite upprörd och besviken.

Jag trodde jag skulle gå dit och vara ärlig och få hjälp med det jag ville...det visade sig vara rätt så fel. Fick egentligen inga svar på mina frågor utan fick besvara dom själv och fick dessutom höra en del taskiga komentarer.
Trodde nog att man som PT skulle låta bli att disskriminera och se till kundens behov.
INTE att man skulle ge taskiga kommentarer så som "du är smal...du kan ätavad du vill" eller " ni blir inte bjudna på middag så ofta".

Suck...är iof ganska van vid att folk tror dom kan säga vad som helst till folk som är smala och är man dessutom kräsen så får man säga PRECIS vad som helst.
Ja ja...får helt enkelt träna på på mitt sätt och sen ta hjälp av mina nära och kära som kan kost och träning och inte är så himla knasiga. Ivan....känn dig träffad ;)
Ska träffa denna kvinna en gång till och gå igenom gymmet...med ett träningspogram som INTE är gjort för bara mig och mina behov utan ett steg i deras 10stegs program.

Ja ja..dagen igår var inte bara en besvikelse.
När jag kom hem kollade vi på en film...som var jättebra.
Hangover tror jag den heter. Handlar om 4 killar som ska ha en svensexa i las vegas.
Det blir INTE som dom tänkt sig :)
Se den...den är rolig.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Byt gym!! Så där får man väl inte bete sig! Som om de skulle kommentera en väldigt överviktig person som kommer dit, tror inte det!! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Vad du är söt. Nej jag vet...men jag kommer gå kvar där...har bindningstid :( Men är nöjd med resten...kommer bara hålla mig borta från den kvinnan sen :)

    Kram till dig

    SvaraRadera