måndag 26 oktober 2009

Måndag morgon

Ohhh det gick såå himla bra för Lucas att sova över.
Han hade varit super duktig och dom hade haft jätte mysigt.

Dom hade varit uppe jätte jätte länge och Lucas var helt slut när han kom hem nästa dag runt halv 5. Men väldigt lycklig. Hihi han har blivit så stor min lilla kille.
Är såå himla stolt över honom.

Det känndes rätt skönt att bara ha Leo hemma i fredags och nästan hela lördagen.
Men tomt också...det känndes att det saknades ett barn ;)

Vi hade städdag på lördagen så jag och Leo drog ut på morgonen och krattade och plockade löv.
Sen kom Peter ut och fixade och donade och då gick vi in*fnissar busigt*
Det var så ruggigt kallt ute så vi ville liksom inte.

På eftermiddagen drog Peter iväg på något och jag och Leo pysslade lite.
När Lucas kom hem lekte vi och fixade.
Dagen gick fort.

På söndag morgonen vaknade vi 7.40..trodde jag.
Men kom sen på att man skulle vrida kl och vips så vart den bara 6.40.
Hua...inte kul. Dagen for fram i en svischande fart.
lucas var på kalas på busborgen och på kvällen lekte han och Leo med lera.
Barnen somnade heelt slut :)

Har upptäckt att jag är på super super dåligt humör.
Kan inte skylla på klimakteriet eller på mens så jag får väll helt enkelt skylla på vädret.
Usch och fy vad sur och oengagerad jag känner mig.
Allt går på rutiner och jag har varken lust eller ork för något utöver.
Men men...får peppra mig med låtsassol och köra på helt enkelt;)
Snart är det jul och DET är underbart.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar