måndag 26 oktober 2009

Fru cupcakes testar



När jag var liten hade min moster vid något tillfälle violfras hemma.

Hon använde den till kakor tror jag. Minns fortfarande doften, smaken och konsistensen från dessa men har inte funnit dom..förens nu.

Lycka i mitt hjärta när jag såg att Dr. Oetker hade tagit fram dessa.

Wiii var tvugnen att prova och kärlek....dom är perfekta.

Smaken är mjuk och mild viol, konsistensen är frasig men ändå mjuk och doften är ljuvlig.

ÄLSKAR viol och dessa är helt underbara. Man kan ha dom till allt. Strössla på vaniljglass, småkakor eller min personliga favorit....ha dom på kladdkaka. Strössla lite runt kanten på kladdkakan jag har lagt ut recept på. Lycka...verkligen lycka.

Dom går även helt utmärkt att bara tugga på om man är lite sugen.

TACK snälla dr Oetker för att ni finns och snälla snälla ta in mer saker..jag vet att ni har såå mycket mer att bjuda på ;)

Betyg: 10/10 cupcakes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar