fredag 27 november 2009

Fredag i mitt hjärta


Ohhh idag är det fredag. Underbart tycker jag.
Och även om morgonen var precis som vanligt så startade dagen ljuvligt när jag kom till jobbet.
Jag har haft ett problem...ett riktigt I-lands problem...som nu är löst tack vare en super rar kollega. Jag har letat efter läppglans..är smått beroende av detta och mitt är slut. Dessutom har dom slutat göra just den jag använde.
Och jag har ännu inte fått någon ersättare..funderar på att göra ett test här på Fru Cupcakes testar om detta men får se hur det blir.
Hur som helst...medans jag snyftade och klämde ut det sista ur min tub imorse kom min granne (kollega) och sa att hon har ett precis likadant läppglans som hon aldrig använt och att jag kunde få det. LYCKA!!!!! Så nu dröjer det ett tag innan jag måste leta rätt på en ny leverantör av läppglans;)
När vi skulle äta frulle kom nästa lycka.
Mattanten frågade mig om jag inte ville ha risgrynsgröt istället för min vanliga yogurth.
WIIIIHIIII klart jag ville det. Nu är jag dock sååå mätt då det blev en stor tallrik risgrynsgröt och min vanliga äggmacka.
Ikväll blir det shopping med min vapendragare T.
Ohh dagen kan nog nästan inte bli bättre.
Kommer iof missa mys med Hotell Kantarell och mys med barnen...eller jag hinner nog ha lite mys;) men shoppingtur på kvällskvisten är inte fel.
Trevlig fredag :)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar