lördag 5 december 2009

Förkylning

I torsdags gick jag hem från jobbet.
Hade snor i hela huvet kändes det som och var helt matt och bläää.
Sov hela dagen, somnade när jag la Leo och somnade lagom tid på kvällen.

Fredagen kändes dock lite bättre men jag var hemma.
På kvällen fick jag en vacker bukett Orkideer. Min underbara underbara make tyckte jag behövde piggas upp i min förkylning..och 2trisslotter var det med åxå. Dock ingen vinst...men har hört att man inte har tur i spel om man har tur i kärlek :)

Idag skulle jag göra crossanter till frulle...men hade inga ägg hemma.
Provade dock att göra det till kvällsmats efterrätt men måste träna lite på det där...dom vart rätt små och hmm lite torra. Påt igen ba...imorogn bitti kommer det crossanter till frulle hos Familjen Nilsson.

Sen gjorde jag en satts med trollera...imorgon ska den bakas till fina fina julgrejer.
Sen bakade vi lussekatter åxå. Läs mer om det i Fru Cupcakes testar imorgon :)

Nu ska jag dra på bio med min T.
Peter och barnen ska ha myskväll med Ice Age3 och smörpopcorn.

Ha en trevlig kväll.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar