måndag 7 december 2009

Jahapp..här sitter jag och tuggar på min macka med renskav på.
Och dricker Kiviks apelsin juice...med ett plåster i armvecket.

Jag har precis kommit tillbaka från Blodbussen.
Den kommer då och då till mitt jobb och man kan gå dit och ge blod.
Idag bestämde jag mig att ge lite blod, första gången testar dom ens blod och sen får man svar hemskickat om man får fortsätta ge blod eller ej.

Måste dock erkänna att jag inte gickdit av helt rätt skäl men dom har sååå fina presenter som man får som tack för att man ger en halv liter blod.
Dessutom får man macka och juice...helt perfekt tycker jag.

Hade dock enorm ångest innan jag gick dit.
HATAR sprutor och allt sådant...men hon som stack mig var såå himla underbar.
Hon var mjuk, lugn och det kändes inte ens när hon stack.

Får väll hoppas på att jag får fortsätta ge blod.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar