onsdag 28 april 2010

Hurra hurra hurrrrrra


I fredags kväll fick jag veta av en jobbarkompis att jag skulle jobba på söndagen så det vart ingen bakning då heller.
Vi skulle fira Leo men det vart bara köpefika.
Jag kom hem från jobbet när alla precis hade kommit och Peter hade städat och gjort super fint hemma trots bråkande busiga barn.
Leo vart jätte glad för alla presenter och det vart en lyckad fika. Han fick inget kalas iår men han var lika lycklig för det.
På eftermiddagen åkte jag med T och köpte preseneter till Leo (han fyllde år i måndags) och det vart bla en super fin BMX cykel.
På måndags morgonen väckte jag och Peter honom med skön sång och paket.
Även Lucas fick ett paket som innehöll nya rollerblades.
Leo vart super glad och när han sen fick se cykeln var det klockrent..hade velat fånga hans min med kameran men den låg fint inpackad i sin väska.
Leo hade med sig glass till dagis och hade blivit uppvaktad av sina kompisar och fröknar och fått en bok som han ville läsa när jag kom hem.
Kvällsmaten vart ju såklart hans favvo...pannkisar med glass.
Super mysigt och herre gud vad fort tiden går...min lilla bebbe...3år...snart jag jag inga bebisar kvar..men det är rätt skönt iof. Får köpa en katt sen ;)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar