onsdag 28 april 2010

Konferens


I fredags började min helg redan 11.30.
Eller egentligen började den inte förens senare men 11.30 åkte vi med jobbet till Friibergs Herrgård och hade konferens med mingel.
Ett heelt underbart ställe som jag varmt kan rekomendera om du vill röva bort din käresta på lite mys. Det var även perfekt som konferens hotell och mycket mycket bra service. Maten var ljuvlig och förätten var en löjromscheesecake som kan låta äckligt om man inte gillar löjrom men som även för min kräsna mun smakade ljuvligt. Maten var helt underbar och det låg helt perfekt vid vattnet med en underbar natur.
Det är alltid roligt att åka iväg och umgås med sina jobbarkompisar.
På kvällen vart det någon typ av orientering och jag SPRANG och var super duktig.
Vårat lag kom 2:a och jag är super nöjd.
Senare efter middagen var det mingel med lite drinkar. Mums mums..jag fick mina serverade i vackra martiniglas och det slank i ett par st ;)
En mycket trevlig resa och morgonen därpå vaknade jag och mådde toppen..dock super trött då det vart rätt sent för mina annars tidigtläggande själ ;)
Kom i säng runt halv 4 på morgonen och vaknade halv 8.
Men det gick bra.
När jag kom hem åkte Peter och spelade golf med sin pappa (första rundan för året) och det hade varit mycket folk och tog jätte lååång tid.
Jag skulle baka men bestämde mig för att vara ute med Leo istället. Lucas lekte med grannpojken så honom såg jag knappt:)
Det vart rätt tidigt isäng för min del den kvällen :)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar