söndag 2 januari 2011

Början på 2010

T tipsade mig om att läsa min egen blogg från början på året.
Att jag inte tänkte på det ;)

Orkade dock inte läsa allt då jag ändå varit rätt duktig på att skriva men en del läste jag och insåg att jag hunnit med en del.

Vi testade matkasse nr 1 :) Nr 2 testade vi i slutet av 2010. Och kontentan av båda kassarna är att vi inte är en familj som ska ha matkasse...iallafall inte någon av dom som finns i Västerås.

Vi har även gjort om köket. Det är fortfarand inte helt färdigt men underbart fint.

Lucas gjorde sov hos en kompis för första gången.

Och en massa mer har vi hunnit med. Mys mys och massa mys har vi haft.
Lovely.
Har testat en massa roliga produkter och det vill jag forstätta göra 2011.

Föresten..jag måste skriva receptet på min nyårs efterrätt.
Det vart egentligen en misslyckad efterrätt som vart helt ljuvlig.

Fann orginalet på någon matsida och det var kesella (jag valde vanilj) på en bädd av krossade digestivkex och toppad med hallon. Jag köpte dock förlite kesella och orkade inte åka till affären igen så jag vispade ihop en vitchokladfluff som inte hann bli tillräkligt kall så den var fortfarande otroligt rinning när jag hällde den över kesellan. Men gud vad gott det blev.
Helt underbart gott och alla skrapade ut sina glas för att få i sig det sista.

Mums mums
Fick dock inget kort på denna skapelse men kommer göra om den många gånger så jag kan ta ett kort då :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar