onsdag 28 december 2011

Juldagen och annandagen





Juldagen var våran egen "julafton".


På vanliga julafton fick pojkarna varsin stooor julstrumpa och trot eller ej men dom tjatade inte om sina julklappar.


Men vi hade heller inte lagt dom under granen förens natten till juldagen...det gjorde det nog mycket enklare för dom.



Juldagsmorgonen blev underbar.


Lucas var så himla söt och lugn och fin...öppnade varje paket försiktigt medans Leo var som en 4-åring brukar vara ...ivrig :)


Dom blev super glada för sina presenter.


Peter och jag hade köpt små presenter till varanndra och jag fick äntligen min Nuxe olja.


Lycka helt enkelt. Kommer ett inlägg om oljan.


Resten av juldagen hade vi bara mys och slapp. Försökte vila ikapp lite efter stressiga dagar.


Leo och Peter var ute en stund och spelade hockey med skor och Lucas ja han gick i pyjamas heeela dagen. En super mysig lugn dag blev det och det var välbehövligt.


Annandagen spenderades hos Peters syster med familj och Peters pappa och fina L.


Mycket trevlig och super god middag och efterrätt.


Jag svängde ihop årets sista saffransmacarons och tog med och det blev mycket uppskattat.


Paket blev det också till barnens lycka.


Nu är allt julfirande slut för det här året och vi ser framemot en mysig nyårsafton.


Är otroligt nöjd med julen och vill tacka alla fina som var med och firade med oss.


Och jag vill tacka från barnen för alla superfina julklappar, barnen verkar ha varit mycket snälla iår :)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar