torsdag 15 november 2012

Girls night out :)

I fredags hoppade jag och fina L på tåget till Stockholm för en kväll i Stockholm.
Jag var inbjuden av Mgroup till ett härligt event enbart för tjejer och jag fick ta med mig en vän.

Mgroup hade alltså bjudit in till Girls Night Out och det hela hölls på Pure som ligger vid Stureplan.

Vi åkte upp lite tidigare för att kunna äta lite mat och ta ett glas vin innan det hela började.
Vi gick och gick och fann inget ställe som föll oss i smaken eller som inte var fullsmockat med folk.
Precis när vi tänkt ge upp såg vi en TacoBar och där stannade vi.
Super god mat och mumsigt vin.
Tacos är ALDRIG fel enligt mig och det var ett super mysigt ställe som även hade rättigheter.

Mätta och belåtna gick vi till Pure.
Ett super mysigt ställe som låg en trappa ner. Stilrent men glamourigt ställe.
Inte så stort men otroligt snyggt.

Mumsigt vin, otroligt trevlig sällskap :) och helt underbara utställare och Goodiebags.
Helt underbara företag hade kommit dit för att visa sina produkter och låta oss shoppa, veta mer och prova.
Bla Weleda, Glossybox och Ett rum för smycken var på plats men det visades även underkläder, lösnaglar, kläder/väskor/skor och hårvård.

Jag och L förälskade oss i Glossybox och jag har länge varit nyfiken på dom.
Men det kommer mer info om det sen ;)

Vi hade en super mysig kväll men hade varit otroligt roligt om vi hade stannat kvar i Stockholm då det kändes lite trist att åka hem med tåget. Men nästa gång får jag lösa det helt enkelt för en liten getaway :)


Bilderna här är lånade från Mgroup då jag glömde ta bild på dom underbara goodiebagsen som delades ut.
Helt galet fint innehåll och vi satt och var helt lyriska när vi tittade igeom dom.
Såååå mycket fint och en av dom bästa goodiebagsen på länge.
Fullproppad med erbjudanden, giftcard och presenter.
Säger bara WOW och TACK snälla.

En helt underbar kväll och jag hoppas innerligt det kommer fler girls night out i framtiden ;)
NI är helt underbara Mgroup och TACK till alla fina leverantörer som gjorde våran kväll magisk ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar