fredag 2 november 2012

TGIF

OMG!!! Det är fredag igen.
Helt underbart men oj vad veckan gått fort. Och jag antar att resten av året kommer att gå super fort då nästan varje dag är bokad. Otroligt mycket skoj på G nu och det startar redan nästa vecka. Mycket roliga event och ett och annat nytt uppdrag. Jösses vad detta året varit skoj och jag hoppas att även nästa år kommer ramla på i samma roliga takt.

Jag älskar verkligen fredagar.
Och idag när jag kom hem var det heelt tyst hemma, Peter hade släckt alla lampor och bara tänt ljus överallt. Han mötte mig med en kopp kaffe och jag hamnade i ett underbart helg mode. Kvällen fortsatte mysigt och vi gjorde hemmagjord pizza och barnen fick göra sina egna.
Ett glas vin hälldes upp och allt var i harmoni. Lugnt och skönt.
Efter maten tog jag ett bad medans barnen hade fredagsmys och kollade på Barda. Nu ligger dom i sina sängar medans jag och Peter intagit soffan och kollar på film.

Imorgon är det dax för hockey med Leo igen och jag ska försöka finna en termosmugg här hemma och ta med kaffe. Tidig morgon blir det men på söndag hoppas jag att vi sover länge.

Ha en underbar helg. Det ska jag ha ;)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar