måndag 5 november 2012

Party fredag ;)

Mycket skojiga saker händer just nu och jag får tom tacka nej till en del aktiviteter vilket inte är så roligt men jag glädjs åt det jag kan tacka ja till :)

På fredag är det dax för en super skojig grej på Pure i Stockholm då Mgroup PR & Event bjuder in till Girls Night Out. En tjejkväll med glitter, glamour och härliga utställare.
Jag tar med mig fina L för en kväll i storstan helt enkelt och det ska bli super skoj.

Jag och kidsen har super mysigt när vi åker på bio event som Mgroup bjuder in till men det ska bli skönt att få åka som tjej bara. Att få ha en riktig Girls night out helt enkelt.

Vi tar tåget upp och tänkte ta en drink och lite middag på något mysigt ställe på Östermalm innan det bär av till Pure för mingel och skoj.

Ni får självklart veta allt om kvällen och se bilder ;)

Tack Mgroup för att vi får komma ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar