onsdag 21 november 2012

Utbytes jobbare :)

I måndags morgon gick jag upp riktigt tidigt för att vara mig och vi begav oss mot Bromma. Jag och en kollega tog flyget upp till Umeå och att kolla hur våra kollegor hade det där uppe.

Har länge varit nyfiken på Umeå och var otroligt glad att jag nu äntligen fick se Umeå :)

Började dagen med en bakelse på Bromma ;)
Om det finns napoleon bakelse är det nästan en synd att inte äta det.

Vi flög med Malmö Aviation och jag måste säga att det frukostpaket vi fick på planet var bedårande.
Det innehöll: smör, drickyoghurt, 2sorters ost, grönsaker, kaffemjölk, God morgon juice och var förpackat snyggt oh mycket gott var det också. Dom kom med korgar där man fick välja bröd och så fick man kaffe till. Mycket bra!! :)

Det gick fort att flyga tycker jag och Umeå är vackert ovanifrån.
Men ja jag var liiite besviken över att det inte var någon snö..den kommer tydligen senare.
Men frostigt och halt var det iallafall.

Umeå är ju en super mysig stad. I like helt enkelt.
Och ja det är en skön stämning på stan...ostressad liksom.
Skulle lätt kunna bo här uppe tror jag.

Otroligt nice att vi fick hälsa på våra kollegor och jobba här uppe
Det gav en bra bild och trevlig att få sitta här uppe istället.

Hade gärna jobbat några dagar till här.
Vi bodde himmelskt nice på Plaza som ligger mitt i stan.
Utsikten från mitt rum var super vacker och jag önskar verkligen att jag kunnat se den när det var ljust ute.

Umeå...var beredda för ja jag kommer tillbaka.
Idag åker vi hem och imorgon är det tillbaka till den vanliga vardagen igen.
Det är ju helt ok men ja jag kommer sakna Umeå.

Tack för varmt välkomnande och på återseende ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar