onsdag 31 oktober 2012

Fru Cupcakes hjärtar Love Forever

Love Forever designar kläder för alla typer av tjejer oavsett ålder.
Deras kollektioner är magiskt vackra och iår fick 2 av deras plagg från sommarkollektionen flytta hem till mig. 
Det var en turkos tunika och denna gröna långklänning som ni ser på bilden.
Denna långklänning är en halterneck klänning och det var kärlek vid första ögonkastet helt enkelt.
Nu är jag en tjej utan speciellt mycket kvinnliga former men denna klänning får mig att känna mig kvinnlig och snygg. Jag bär den med ett linne under då jag inte riktigt fyller ut det hela ;)

Tyget är helt ljuvligt tunt och följer kroppen underbart.
Jag älskar den helt enkelt. Använder den fortfarande men men en kofta över nu när det är lite kallare.
Titta in på Love Forevers sida...deras kläder är sagolika, romantiska och helt ljuvliga helt enkelt.

Jag gillar även detaljerna med Love Forever...deras vackra logga...och  det vackra men samtidigt tuffa genomsyrar kläder, bemötande och även websidan.


Kollar man in höst/vinter 2012 så är det mycket skinn, mocka och fjädrar i naturens färger.
Bedårande, coolt och lite bohemian chic.
Älskar tex denna jackan i mocka som är som gjord för en vackert skogsälva.
Underbart helt enkelt och jag kan garantera att alla ni läsare finner eran favvo.
Det finns något för alla :)

Ni finner Love Forever´s återförsäljare på deras hemsida.

XOXO




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar