tisdag 2 oktober 2012

Happy b-day 2 me ;)

Igår var ingen vanlig dag för igår var det min födelsedag. Wiii.
Intog min födelsedags frulle i söndags redan då den traditionella pepparsalami mackan intogs.
Jag äter iof pepparsalami oftare men det är speciellt på min dag.
När jag var lite fick jag frulle på sängen med st bröd med pepparsalami och varmchoklad med grädde. Det var standard. Idag har jag bytt choklad mot kaffe och äter den helst inte i sängen :).

På söndagen fick jag även min första present av Tania. En super söt påse med bakform, kökshanduk, vacker burk och choklad.. Tack :)

På måndagen var det en morgon som vanligt fast Peter hade laddat kaffebryggaren och även ställt en present på köksbordet med en söt lapp. Fick en av mina absoluta favorit parfymer och blev lyrisk.
Sen blev det stress som vanligt och sladdar in sent på jobbet och på lagom dåligt humör. Samma visa varje morgon och ja jag vet att jag borde se över morgon schemat men jag kör på.
Denna morgon blev jag dock snabbt på strålande humör då jag hade en underbar överaskning på mitt skrivbord. Det var en super söt orkidéer och en ask med mina favvo praliner. Lycka helt enkelt. Tack finaste Linda ;)

Efter en stund kom 2 andra kollegor och såg luriga ut. Och det visade Sig att även dom varit busiga och hade med sig present som var 2 strutar med praliner från underbara Åre choklad som var vackert inslaget i cellofan.
Tack söta Sofia, Susanne och även Martin ;)

Lycka helt enkelt.
Hela dagen fick jag grattis via Mess, Facebook och wrapp och jag kände mig verkligen uppvaktad och ärad.

Väl hemma så fixade jag middag till maken olycka. Tydligen ska man inte laga mat på sin födelsedag ;)
Maken var iväg och lämnade en film och när han kom hem hade han blommor och tårta med sig. Busig är han men underbart glad blev jag.
Prinsesstårta och blommor i rosa nyanser. Vackert.

Ohh fick ju även en bukett rosor från Plantagens kundklubb, valde en bukett champangerosa ;).

Kvällens avslutades med en kopp te och 2 ferrero....mums. Somnade mycket lycklig.

Tack alla ni som är sååå fina ❤

Men även idag har jag blivit firad.
Trodde jag fått min present av mamma och pappa i fredags men idag kom det ett nallebud från dom med en bedårande söt nalle och doftljus som satt perfekt eftersom mina var slut.
Fick även chokladogram från mina busiga kusiner i Nypan.
Vacker choklad i form av cupcakes...dom är så busiga dom där sötnosarna. Tack bästa Emelie, Astrid och Jonte 💖

Ja man kan tro att det är slut där men i helgen ska det firas lite till...men det kommer det andra inlägg om;)

Älskar att fylla år helt enkelt och tack sötnosar för att ni får mig att känna mig speciell.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar