fredag 19 oktober 2012

OMG det är FREDAG!!!

Jösses vad jag älskar fredagar.
När man vaknar på morgonen och vet att nästa morgon får man sova iallafall lite längre.
När man har en helg framför sig och när stämmningen på jobbet är lite busigare och gladare än vanligt.
Nu får ni inte missförstå mig...jag älskar att jobba och blir galen av att inte jobba men det är magiskt med helg. Det är lite som belöningen av veckan på någe sätt.
När man stressat och haft sig under veckan och man kommer hem och har fredag kväll och kan sjunka ner i soffan och äta chips och kolla på Barda.
Ja nu är jag ju inte helt super avslappnad på fredagar iof men det går framåt...om ett par år är jag nog super avslappnad på fredagar.
Ja ja hur som helst är det underbart med helg.

Imorgon ska vi bege oss till Stockholm igen jag och kidsen för lite äventyr och bio.
Vi ska gå och se Tingeling och det är Mgroup som bjuder in till detta.
Man kan tycka att Tingeling är en tjejfilm men mina pojkar gillar den och dom har sett alla.
Dom är vackra och spännnade.
Sen älskar dom att gå på dessa VIP biosar och det gör det hela lite extra mysigt.

Så imorgon tar vi alltså tåget mot huvudstaden igen.
Men nu när vi började känna oss varma i kläderna med hur man hittar till biografen ja då insåg jag att dom bytt biograf. Imorgon ska vi bege oss till Biograf Park på Stureplan.
Oj oj oj vad jag blev nervös...men efter att ha fått mycket mycket enkel beskrivning ja då känns det klockrent. Inte lätt när man kommer från landet ;)
Så imorgon kommer barnen även få åka tunnelbana för typ andra gången i deras liv...kanske ingen wow upplevelse men lite extra äventyr helt enkelt.
Tack snälla Mgroup för att vi får vara med...ska bli super mysigt imorgon.

Sen när vi kommer hem är Peter på poker med grabsen så jag och kidsen får ha lördagsmys själva.
Funderar på att ta med dom på resturang imorgon...kanske glassbuffe på jensens....eller donkers.
Ja hur som helst ska vi ha en underbar lördag :)

Ha en toppen helg fina läsare
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar