lördag 13 oktober 2012

Hotell transylvanien

I förmiddags satte vi oss på tåget mot Stockholm. Vip premiär av Hotell Transylvanien stod på schemat.
Vi var framme i god tid innan och fick bra platser i kön ;)

Dom hade hyrt in en super fin Frankenstein men tyvär blev det något fel på min kamera så kortet jag tog på Leo och Frankenstein försvann :(

Det fanns ansiktsmålning, pyssel och godis. Vi intog våra favvoplatser i sofforna längst bak efter att vi samlat ihop oss och barnen hade pysslat.

En del kända människor skymtades så som dr Alban, en ensam mamma, en TV3 tjej, en paradise hotell kille och ja ja sen såg jag ingen mer.

Filmen var toppen bra.
Leo fick lite myror i brallan på slutet men Lucas satt klistrad. Det var en kanon film med allt som behövs för en succé. Skratt sorg och lyckliga möten.

När filmen var slut väntade det goodiebags vid dörren och denna gången tyckte jag att det fanns super fina saker även för en mamma :)
Det var bl.a. en bedårande kopp från Rice med söt text och den fick jag av Lucas. Sen var det även en ljuvlig liten burk med pepparkakor. Dessa 2 hade inreda.com skänkt. Lycka helt enkelt.

Nu sitter vi på tåget hem och barnen och även jag har haft en kanon dag.
Så himla mysigt att få åka på dessa mysiga saker. Och snart är det dax igen :)
Men nu tackar vi mgroup och Sony för denna gång. Kram på er

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar