fredag 26 oktober 2012

Fullfart helg

Jösses vad skönt att det är helg igen.
Den här helgen kommer gå i rasande fart misstänker jag.
Mycket skoj ska hittas på.

Imorgon bitti ska Leo på sin första hockey träning och gissa om han är stolt. Han är så himla glad och stor pojke. Idag var jag och köpte dom grejer han behövde till sin utrustning.
Han behövde benskydd, klubba och skruvar till gallret på hjälmen.
Var till stadium och fick kanon bra hjälp.
Så nu är Leo redo för träning och det blir tidigt upp imorgon. Kl 9,30 ska han stå på isen. Inte vanligt att vi är iväg så tidigt en lördag men vad gör man inte :)

Sen ska jag och Leo göra halloween kakor. Hittade 2 mixer på Lidl med coola cupcakes och småkakor. Det ska vi baka så får han ta med sig lite till faster & Co. för dit ska dom sen :)

Lucas och Leo ska sova över där och jag och Peter ska på inflyttningsfest.
Jag är alltid otroligt nervös när jag ska träffa människor som jag inte känner och ja imorgon känner jag nog typ bas ena delen av värdparet. Men förhoppningsvis går det galant.
Blir nog inte så mycket party för mig dock då jag fått någon krampaktig smärta i ryggen. Peter har masserat och idag gick jag till en massör. Jag var smärtfri när jag gick ifrån henne men sen kom det tillbaka.
Attans vad ont jag har. Nästan så resten av kroppen blir avdomnad.
Men det släpper väll.

En super trevlig kväll ska vi ha iallafall.
På söndagen tänkte jag baka cake pops till jobbet då vi ska ha rosa bandet dagen och en del har fika med sig eller godis och så lägger vi pengar i en burk om vi ska ta fika. Pengarna skänker vi sen till bröstcancerfonden.
Vi gjorde likadant förra året.

Tänkte även försöka klämma in fika med finaste E och A då det känns som det var ett tag sedan sist.

Ja så var helgen slut för oss ;)
Vad ska ni hitta på i helgen?

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar