onsdag 31 oktober 2012

Fru cupcake <3 Storylane

För ett tag sedan fick jag ett mail från en man som heter Jonathan.
Han berättade om Storylane som han har startat och bad mig bli medlem och skriva lite där.
Storylane är en sida där man kan dela med sig av sina drömmar, visioner eller ja bara skriva om det man vill helt enkelt. Deras motto är: Storylane- The story of you.
Och det är precis det sidan går ut på.

Berätta din historia...dina minnen...dina visioner och dina drömmar.
Bjud in dina vänner och möt människor från hela världen.
Gör dig hörd helt enkelt.

Jag var lite skeptiskt till det måste jag erkänna...som jag brukar vara till liknande mail.
Men något fick mig ändå att gå med och även om jag inte utforskat Storylane helt så måste jag erkänna att jag gillar det.
Man kan även lägga upp sina blogginlägg där eller skriva nya inlägg.
Jag har valt att skriva inlägg som inte varit på bloggen och jag har valt att skriva på engelska.
Har sett att en del skriver på sitt lands språk men jag vill utmana mig lite.
Det var lääänge sedan jag skrev på engelska men ja det går rätt ok......men lite hjälp av stavningskontroll ;)

Ett enkelt och roligt sätt att göra sig hörd över heeela världen.
Tack Jonathan :)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar