lördag 3 augusti 2013

Strålande lördag



Igår hade jag min första 3-rätters med T. 
Vi har bestämt oss för att bjuda varandra på middag en gång i månaden. 
Jag hade glömt bort så jag vart lite sen med min middag(semesterlunk) men igår var det dax. Kommer dock ett eget inlägg om det. 

Imorse vaknade jag....och kände en svag doft av....något äckligt. 
Ni som känner mig väl vet att mitt luktsinne inte är att leka med så jag fick liksom gå upp och börja sniffa runt...kl 7,30 på en lördag :(. 
Fann inte lukten och funderar fortfarande på vad det är. Jag var nog knarkhund i mitt förra liv. 
Ja ja innan bad idag blir det till att ta en turbo storstädning här hemma. 
Kan iof vara skönt att avsluta semestern med det. För japp jag börjar jobba igen på måndag. Inte helt ok ;). 
Men jag är glad att jag har ett jobb...

Men innan dagens slit så blir det kaffe helt alena. 
Hoppas ni får en underbar dag och glöm inte tävlingen. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar