fredag 1 april 2011

Toknervös och nyfiken

Todays the day. Som jag har väntat :) Idag ska jag åka till huvudstaden och träffa Mia Öhrn . Spänningen är olidlig och även nervositeten. Jag är smått ångestfylld när jag ska träffa människor som jag inte känner och Mia är ju dessutom känd. Har dessutom ångest när jag ska åka till ställen jag inte känner mig i på. Men jag har fått hjälp :) Av alla er goa människor jag känner ni underbara jobbarkompisar, släkt och vänner. Ni är bäst helt enkelt :) Jag får ju inte tokångest då jag även tycker att det ska bli super roligt och spännande. Är sjukt glad över att jag är en av dom som fick denna chansen och ödmjukt lycklig för att lilla jag får vara med :) Blandad skräcklycka liksom :) Vad jag förstår så ska vi baka, umgås och äta...det tycker jag låter som ett mycket vinnande koncept. Och skulle det gå åt skogen så behöver jag ju inte möta dessa människor igen och är en erfarenhet rikare hur som helst. Men vad är det som kan gå fel? Ja du...det vet jag inte. Igår for jag ner på stan för att finna mig något fint att ha på mig. Velig som jag är och inte alls på shoppinghumör egentligen så fann jag nada. Sprang som en yr höna genom alla affärer då jag for ner ganska sent. När jag kommit fram till att en klänning på MQ skulle passa så hade affären stängt. Så var det med det helt enkelt. Men vad gör det om 100år. Jag har ju kläder och jag ska ju inte på en modevisning :) Får funka helt enkelt. Laddar nu med ljuvlig musik, kaffe och snart macka. Hörlurar nerpackade i väskan och spotify i mobilen...kan ju egentligen bara bli helt ljuvligt. Var länge sen jag var i Stockholm (förutom hos Peters pappa) så det ska bli roligt också...saknar stockholm. Kommer dock inte hinna gå på stan..men kommer nog komma hem med en längtan tillbaka till storstan. Gillade att spendera tid i Stockholm förut, det är ju en fin stad. Nu ska jag dock åka tunnelbana och det är jag inte super förtjust i men hur svårt kan det vara? :) Nu ska jag sätta fart här med min peppingmorgon. Wish me luck ;) XOXO

1 kommentar: