onsdag 20 april 2011

Släpp loss....det är vår....;)



I helgen var det marknad och jag hade Cafet. Var super laddad och enormt stressad då min framförhållning på bakfronten var lika med noll.

På fredag kvällen när barnen hade fredagsmys bakade jag för glatta livet och svängde ihop morotsCC med cream cheesefrosting, chokladCC med marschmallowsfluff, vaniljCC med chokladfrosting och citronCC med jordgubbsfluff och sen var jag slut ;)

21.30 packade jag ihop och slängde mig i soffan för att fortsätta på morgonen då jag svängde ihop mina cookies med macadamiannötter och vitchoklad och jordgubbsgrottor och chokladgrottor.

Packade in mig i bilen och gav mig iväg.


Marknaden gick sådär...vart av med det mesta men det var otroligt lite folk. Dock fick jag veta vad som går och vad som går mindre. Nästa gång kommer jag inte ha lika många sorter utan satsa på det några få och göra mycket mycket ;)

Men det var rätt mysigt iallafall.


Söndagen spenderades med mys och på eftermiddagen hade Lucas Jujutsin.

Och så packade vi inför måndagen då barnen åkte till mormor och morfar.

Och på måndag morgonen begav vi oss till Mc Donalds för frukost på vägen och sen drog vi till Katrineholm. Det är sååå himla härligt att kunna ta mig hit och dit nu förtiden. ÄLSKAR att ha körkort helt enkelt. I Katrineholm fick jag kaffe och sen åkte vi allihop ner på stan för lunch.

Sen tog jag bilen och drog hem :) Väl hemma kom Peter på att vi kunde grilla så nu har grillen haft premiär för året. Helt ljuvlig middag blev det.


XOXO





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar