fredag 20 april 2012

Fru Cupcakes (och Leo) testar Angry Birds godis




Angry Birds har tagit världen med storm och jag är själv djupt beroende av spelet och alla tillhörande spel till Iphone. Peter kan intyga hur beroende jag är ;)
När jag läste för ett tag sedan att Fazer ska sälja Angry Birds godis blev jag lyrisk för jag älskar coola grejer helt enkelt. Idag kom det hem 2 påsar och både jag och Leo blev överlyckliga.
Dom kommer i 2 olika påsar och vi har tuggat i oss den påsen med Angry Birds fågeln på.
Den innehåller figurerna i olika smaker och den turkosa är min favvo.
Leo älskade alla smaker :)
Dom färgglada fåglarna kommer i smaker som bla jordgubb, lime och kola.

Angry Birds godiset är ett samarbete mellan Fazer och Rovio Entertainments.
Rovio är företaget som har gjort Angry Birds.

Dessa godingar ska finnas i butik från och med Maj och håll koll efter dom då dom är lika beroendeframkallande som spelen ;)
Det är enbart naturliga smaksättningar i godisarna också. Mycket bra.

Mumsa på :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar