fredag 13 april 2012

Jag är beroende

Av denna underbara handkräm från Love & Toast i doften Honey Coconut.
Första gången jag provade denna blev jag inte överförtjust i doften.
Vet inte vad det var den dagen men jag och doften klickade helt enkelt inte.
Blev dock omvänd när jag senare fick hem ett prov på den och fick testa igen.
Nu mera lever vi nära jag och min handkräm.


Love & Toast Handcreme Honey Coconut är en naturlig mjukgörande handcreme med en god doftblandning av kokos, söt honung, vanilj, viol & sandelträ. Love & Toast’s handcreme innehåller bland annat sheasmör, makadamianöt, avokado-, oliv- och solrosolja. It is just as important to do good, as it is to look good alltså det är lika viktigt att göra gott, som det är att se bra ut, denna enkla filosofi är hjärtat i Love & Toast!
Precis som alla andra produkter från Love & Toast så innehåller den bara naturliga produkter och är inte testat på djur och innehåller heller inga djurdelar.

Precis som alla andra produkter så är det en underbart fin tub med handkräm som gör mig glad med sin fina turkosa färg och söta fåglar. Den ligger även förpackad i en ljuvlig pappersask som är gjord i återvunnet papper med en underbart fin design.

Jag älskar Love & Toast helt enkelt.
Dom gör bra produkter, vackra förpackningar och bra priser.

Handkrämen finns även i dofterna: Sugar Grapefruit, Paper Flower, Mandarin Tea, Gin Blossom och Pomme Poivre. Upptäck vilken som är din favvo ;)
Handkrämen är otroligt dryg och det behövs bara en liten klick för att du ska få väldoftande och mjuka och lena händer.

Perfect helt enkelt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar