måndag 30 april 2012

Hurra för Leo

I torsdags fyllde våran Leo 5år.
Nu är han inte någon bebbe längre och man inser att tiden går så himla fort.
Nästa höst börjar han lekis och Lucas börjar 3:an.
Ja tiden susar iväg.

I torsdags morse väckte vi Leo med frulle på sängen, paket och skönsång.
Sen kom mamma och pappa och skämde bort kidsen och busade och hade mys.
En otroligt härlig dag och Leo blev ordentligt uppvaktad.
Även Lucas fick paket...ja vi och mamma och pappa ger även paket till den andra när det är födelsedag.
Det blev så bara helt enkelt. Men födelsedagsbarnet blir självklart ordentligt uppvaktad.

På kvällen var det dax för event i Sala.
Jag hade bakat cupcakes, whoppie pies och macarons i bra bassmaker.
Recepthäften hade tryckts upp och en hel del olika frostings hade gjorts.
Sen begav jag mig till Sala för att dekorera och kicka igång baklusten i Sala.
Jag var super nervös men slappnade av när jag väl var på plats.
Tyvär kom det inte lika mycket folk som det brukade göra då deras tidning glömt att skriva vilken dag det var.
Trist för butiken då jag hade hoppats på högförsäljning och att jag skulle komma upp i varv fort.
Men det gick bra och var otroligt roligt.
Jag inser att jag vill lära människor...jag vill lära ut hur man på ett enkelt sätt bakar något vackert och smarrigt.
Jag vill få människor att våga helt enkelt.

Detta var mitt första event och jag ser framemot att få göra det igen :)
Helt galet roligt :)

Tack Caroline och Annika i Sala för trevligt bemötande och super vacker butik :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar