fredag 20 april 2012

Fru Cupcakes testar fransförlägning


Före                                                                               Efter

Min frisör Miriam har precis gått en kurs i fransförlägning och jag har testat detta.
Jag var nyfiken men även lite skeptisk.
Det tar ca 2 1/2 timme att göra och varje frans sätts dit för sig.
Måste säga att jag blev helt kär. Min skeptism försvann när jag var färdig och tittade mig i spegeln.
Jag är en tjej som sällan bär mascara för att jag är slö och inte orkar hålla på så länge med smink och detta var ett perfekt alternativ. Helt enkelt underbart.
Hela ansiktet framhävdes med dessa bedårande fransar och jag kände mig som en prinsessa.
Mörka, tjocka och helt enkelt underbara fransar.
Kändes lite tungt på locken då och då och det var lite ovant i början när man ska tvätta ansiktet eller klia sig.
Men jag vande mig fort och kände mig snygg när jag var osminkad tom.

Jag kan varmt rekomendera detta till alla.
Det sitter i ca 3 veckor och sedan behöver man fylla på dom.
Start kostnad är i maj och juni 950kr (ord. pris 1200) och fyller man på inom 3 veckor kostar det 400kr.
Visst kostar det en del men det är det absolut värt och är det något man ska satsa på till sig så är det fransförlägning. Det höjer hela dig och du behöver inte köpa mascara och hålla på och fixa.
Man ska då och då borsta sina fransar och får med en liten borste till det.

Jag är så himla glad att få ha testat detta och kommer absolut göra det igen.
Perfekt till sommaren då man badar mycket och inte behöver tänka på mascara.
Så alla ni som inte är födda med tjocka, långa och bedårande fransar...boka in er hos Miriam.
Ni kommer inte bli besvikna.
Det finns flera färger att välja på och jag vill någon gång testa att göra en tjockdel av fransen i en annan färg.
Svarta och sedan en del röd eller lila. Det tror jag blir snyggt.

Lovely helt enkelt

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar