fredag 1 juni 2012

Holly & Whyte

 Holly & Whyte heter ett märke hos Lindex som gör mig varm i hjärtat.
Köpte mig en klänning ur det sortimentet och jag älskar den.
Min klänning är en prickig klänning med lite klockad kjol och är helt underbar. Jag kommer att bo i den :)

Det jag känner när jag kollar in resten av utbudet hos Lindex på just Holly & Whyte är ren kärlek. Känns om om hela kollektionen är gjord till mig och skulle dom behöva en spinkig modell så skulle jag tacka ja utan att ens blinka.

Dom orangea färgerna som kommer i sommar var jag först tveksam till
men har bestämt mig för att jag gillar färgen.
Sååå snyggt med orange och marinblått.
Och ni som känner mig vet ju att jag är otroligt svag för randigt och i denna kollektion finns mycket randigt.
En kollektion till mig helt enkelt ;)

Vackra detaljer, stilrent även med det orangea och otroligt sköna material.
Denna kollektion var en riktig hit och Lindex ska ha all beröm för sin super fina kollektion. Hoppas att denna stilen kommer finnas kvar på Lindex då jag även är svag för hela designen.
                                                      Bilderna här brevid är ett urval från sommar kollektionen...titta in och                                          
                                                      finn era favoriter.

Tack Lindex för sååå fina kläder.
Min klänning är den bästa klänningen på länge ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar