lördag 2 juni 2012

Lucas första gradering

Idag hade Lucas sin första gradering till nytt bälte. Jag var nog mer nervös än Lucas. Och mamma med. Det var första gången hon var med och såg Lucas träning.
Lucas var underbar och kanon bra och han och alex som är en av hans bästa vänner var även hans graderings kompis. Dom var strålande ihop och var så fokuserade och duktiga. Mäktigt.
Är så himla stolt över både Lucas och Alex. Det var även sista passet med deras tränare då dom nästa termin får en ny tränare. Deras tränare har dom haft ändå sen Lucas började och han har verkligen växt på vägen. Han är en kanon bra tränare som vill barnens bästa. Men dom kommer se honom igen är jag säker på.

Och tog Lucas det nya bältet då?
Japp klart han gjorde. Han var så himla duktig. Han och Alex toppade sig igenom hela passet. Så grattis Lucas, Alex och alla barn som fick sitt nya bälte.

Jag har ingen koll på dagar längre. Vet vad som ska göras varje dag men hade helt glömt att det var lördag och att det är lördagsgodis. Som tur var påminde barnen mig när vi åt lunch.
Mamma och pappa åkte nyss hem, barnen slappar och jag och Peter ligger i sängen och kollar film. Vi tar slapp dag resten av lördagen.
Imorgon beger vi oss till storstan för bio och Disney event. Blir skoj och jag hoppas sj går som det ska imorgon och inga förseningar. Sen hoppas jag att det regnar färdigt idag och blir uppehåll imorgon :)

Ha en underbar lördag

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar