måndag 30 juli 2012

Då kör vi

Jag sa att jag skulle börja 1 september men fick idag möjligheten att kicka igång tidigare.
Och först tänkte jag nej ohh det är ju en månad kvar men sen kom tanken...varför vänta?

Ja varför vänta. Nu kör vi.
Jag hoppar igång min utmaning med att köra World of Shape´s program i 30 dagar.
Detta lär mig att äta rätt och komma igång med mellisar.
Jag har inga som helst problem med att äta...äter bara helt fel.
Älskar ost tex och pasta. Nu kommer det blir otroligt bra mat och mellisar.
Blir en utmaning då jag gärna tar till genvägar till mat men det går inte längre.
Nu är det hårda bud som gäller.

Så var det ju det där med bilder. Tycker det är läskigt att vara med på bild och ja att ha underkläder på en bild det är inte precis det jag drömmer om. Men jag gör detta för att se framsteg men även för att peppa er. Ta tag i saken och ändra det du är missnöjd över.
Att äta regelbundet och bra mat är svårt men inte omöjligt och alla mår vi bra av att röra på oss.
Nu kör vi helt enkelt.
Ni kommer kunna följa mig här på bloggen och på Facebook,
Vincere som kategorin här på bloggen heter och även fb sidan kommer från latin och betyder segra och det är precis vad jag ska göra.
Inser att jag kommer få jobba med detta hela livet men det är det värt helt enkelt.
Jag vet att jag kommer må bättre, trivas mer med mig själv och då bli lite lyckligare ;)
Och det kommer ni med bli...så häng med.

NU KÖR VI!!!!

xoxo

3 kommentarer:

  1. Hejja dig! Klart du kommer lyckas! Ska bli kul att följa dig. Kram!

    SvaraRadera
  2. Kör hårt lyckatill Visa dom som har sagt dumma saker att dom har fel !!!
    MVH/ Thomas

    SvaraRadera
  3. Tack vad du är rar. sköt om dig/Petronella

    SvaraRadera